петак, 20. јун 2014.

MOLITVA U OCAJANJU (prva)

                        MOLITVA U OCAJANJU (prva)

O divni Sazdatelju,Covekoljubivi Vladiko,Mnogomilostovi Gospode!Sa srcem skrusenim i smirenim molim Te: ne uzgnusaj se gresnog moljenja moga,ne odbaci suze moje i uzdahe,uslisi me kao Hananejku,ne prezri me,kao bludnicu,i na meni gresnome veliku milost covekoljublja Tvoga,Tvojom casnom rizom zastiti,pomiluj i ukrepi me,da sve bede i napasti koje Ti saljes podnesem sa blagodarenjem u nadi na vecna blaga,osobito moju tugu u radost pretvori,da ne upadnem u ocajanje i poginem,ja mnogogresni.Jer,Ti si izvor milosti i nepostidna nada nasega spasenja,Hriste Boze nas,i Tebi slavu uznosimo sa Bespocetnim Tvojim Ocem i Presvetim i Blagim I Zivotvornim Tvojim Duhom,sada i uvek i u vekove vekova.Amin.

Нема коментара:

Постави коментар