петак, 20. јун 2014.

MOLITVA GOSPODU ZA OPROSTAJ, ZASTUPNISTVO I POMOC

             MOLITVA GOSPODU ZA OPROSTAJ,
                   ZASTUPNISTVO I POMOC


U ruku Tvog prvelikog milosrdja,o Boze moj,predajem dusu i telo moje,osecanja i reci,savete i misli moje,dela moja i sva kretanja moje duse i tela.Moj pocetak i kraj,veru i zivot moj,tok i kraj zivota mojega,dan i cas izdisanja mog,prestavljenje moje,upokojenje duse i tela moga.Ti,o Svemilostivi Boze,ciju Blagost i Nezlobivost ne mogu da prevazidju ni svi gesi sveta,primi mene,od svih ljudi najgresnijeg,u ruku zastite Tvoje i izbavi me od svakoga zla,ocisti mnogobrojna bezakonja moja,podaj ispravljenje zlom i okajnom mojemu zivljenju i izbavljaj me od buducih teskih grehova,kako nicim ne bih povredio Tvoje covekoljublje.Njime pokrivaj moju nemoc od besova,strasti i zlih ljudi.Neprijateljima vidljivim i nevidljivim zapreti,rukovodeci me putem spasenja dovedi me Tebi,pristanistu mojem i zavrsetku zelja mojih.Daj mi koncinu hriscansku,mirnu,sacuvaj me od duhova zlobe,i na Strasnom Tvom Sudu budi milostiv slugi Tvome i prisajedni me sa desne strane zajedno sa Tvojim blagoslovenim ovcama,da zajedno s njima slavim Tebe,Tvorca moga,u vekove.Amin. 

Нема коментара:

Постави коментар