петак, 20. јун 2014.

MOLITVA MAJKE ZA POGUBLJENE DUSE U UTROBI SVOJOJ

             MOLITVA MAJKE ZA POGUBLJENE DUSE
                           U UTROBI SVOJOJ

Pomeni,Covekoljupce Gospode,duse prestavljenih slugu Tvojih-mladenaca koji u utrobi pravoslavnih majki umrese ili usled nehoticnog postupka,ili pri teskom porodjaju,ili svesno pogubljenih,i koji zato ne primise Sveto Krstenje.Krsti ih,Gospode,u moru milosrdja Tvog i spasi neizrecivom blagodacu Svojom,a meni gesnoj (ime) ,koja pocinih ubistvo mladenaca u utrobi svojoj,oprosti i ne lisi me Tvoje milosti.Amin.
Boze,milostiv budi meni gresnoj! ( zemni poklon )
Gospode,pomiluj ceda moja koja umrese u utrobi mojoj.Za veru i suze moje,radi milosrdja Tvoga,Gospode,ne lisi ih svetlosti Tvoje Bozanstvene!Amin.

Нема коментара:

Постави коментар