петак, 20. јун 2014.

MOLITVA MAJCI BOZIJOJ- MOLITVA MOLBENA (druga)

                         MOLITVA MAJCI BOZIJOJ
                        MOLITVA MOLBENA (druga)

O Presveta Djevo,Mati Gospoda Visnjeg,Zastupnice i Pokrove svih koji Tebi dolaze!Pogledaj sa visine svetinje Tvoje na mene gresnog (ime) ,koji pripadam precistoj ikoni Tvojoj,pocuj toplu molitvu moju i prinesi je pred Vozljbljenog Sina Tvoga Gospoda naseg Isusa Hrista,zamoli Ga da obasja mracnu dusu moju svetloscu bozanstvene blagodati Svoje,da me izbavi od svake nevolje,zalosti i bolesti,da mi poslje tih i miran zivot,zdravlje telesno i duhovno,da umiri zalosno srce moje,i isceli rane njegove,da me uputi na dobra dela,um moj od pomisli sujetnih da ocisti,nauci me ispunjavanju zapovesti Svojih,od vecnih muka da me izbavi i da me ne lisi Svoga Nebeskog Carstva.O Presveta Bogorodice!Ti“Svih zalosnih radost“,uslisi me zalosnog.Ti koju zovu „Utesiteljka“,utesi i mene,Ti Kupino neopaljiva,sacuvaj mir i sve nas od pagubnih ognjenih strela neprijatelja;Ti“Zastupnice gresnih“,ne dopusti da i ja poginem u bezdanu grehova mojih.Ti si pored Gospoda jedina nada moja i uzdanje moje.Budi mi u ovom zivotu Pomocnica i Zastupnica za zivot vecni,pred Vozljubljenim Sinom Tvojim Gospodom nasim Isusom Hristom.Nauci me da Njemu sa verom i ljubavlju sluzim,a Tebe,Presvetu Majku Boziju,Preblagoslovena Marija,da sa verom postujem do svrsetka dana svojih.Amin.

Нема коментара:

Постави коментар